’t Lokaal

Client: 'T LOKAAL
Website: tlokaal.nl
Services: brand identity, logo design, huisstijl ontwerp, folders

’t Lokaal is een initiatief van de BVNM, Bedrijven Vereniging Noorderveld-Molletjesveer. Op dit bedrijventerrein werken 4500 mensen, in 500 bedrijven, waarvan 150 verenigd zijn in BVNM. Dick Dekker is voorzitter van de BVNM en mede-eigenaar van autoleasebedrijf Promobility. Hij is het brein achter het gedachtegoed van ’t Lokaal.

Vanuit die gedachte is ’t Lokaal opgericht waarin ondernemers, overheid, onderwijs en zorg samenwerken om de WOZ-waarde te verhogen van Noorderveld-Molletjesveer.
’t Lokaal-BVNM stelde zich bij 2017 bij de oprichting ten doel om vanuit de tripple helix een circulaire economie, een eigen ‘ecosysteem’ – een community te creëren op Noorderveld-Molletjesveer. En om andere bedrijventerreinen het concept over te laten nemen. Inmiddels is dat een feit: ’t Lokaal-BVNM werkt nauw met andere bedrijventerreinen in Zaanstad om uiteindelijk van deze stad een van de beste (economisch en sociaal-maatschappelijk) preseterende gemeentes van Nederland te maken.